kolmapäev, 27. september 2017

Kikkis kõrvadega koerad

Viimasel mohikaanlasel nüüd kõrvad kikkis!

Kõigest paar päeva suutsime kõrvad liimiga koos hoida, enne kui kraaged nad jälle lahti kakkusid. Kellele siis meeldiks, kui su kõrvad on omavahel kokku pea peale pandud?
enne liimimist paar päeva tagasi

Olaf 3 päeva hiljem
Kuna standard näeb ette V-kujulised kikkis kõrvad, siis selle nimel peab pingutama. Olen nii mõnigi kord kuulnud, et mulle meeldib lontis kõrvadega york. Vabandage väga aga milleks siis tõustandard? Nende nägu muutub veelgi ilmekamaks, kui kõrvad kikkis.

Kõige suurem mure on meil kojujäämise nutulauluga. Võetakse piiksukoer hammaste vahele ja tehakse hale nägu pähe. Täna saabus siis SEE päev, kui liikumisvabadust tuli piirata.


Ärkasin enne kuut suure lärmi peale allkorrusel. Tormasin pimedas unisena trepist alla ja loomulikult olin ma unustanud need paganama aediku tõkked seal. Jooksin varvastega aedikusse, nii et tuld silmist välja purskas. Tulemuseks on potisinine ja paistes varvas.

Lärmamise põhjus oli lihtne. Olaf oli aedikust välja roninud ja Happy nõudis valjuhäälselt, et temal on ka aeg välja saada. Issand kui zombie ma selle jama pärast päev läbi olin. Ühesõnaga, kahjuks tuleb neil nüüd väiksema pinnaga leppida. Kui nad sellest kennelaedikust ka välja ronivad, siis ma ei tea mida ma nendega peale hakkan.

Põhimõtteliselt saaksid nad ka vanade koerte territooriumil hakkama aga siis näriksid nad mul kindlasti pool elamist ära ja vaene Margus peaks järjekordselt remonti hakkama tegema. Nii nagu peale igat pesakonda.

3in1 pesa
Püüan nüüd igal väiksemal autosõidul koerad puuriga kaasa võtta. Täna olid ilma koeramammata. Väike piiksumine tuli aga tagasiteel olid juba üsna vaikselt.


Mulle meeldib, kui koerad armastavad oma boksi või kotti. Vanakesed saavad kohe aru, et kuhugi on minek, kui kotid välja võtta. Ja oh seda ebaõnne, kui keegi peaks koju jääma.

Pealegi on ju TURVALINE, kui su väike sõber reisib kotis, mitte ei ole lahtiselt autos.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tibupojad lendasid pesast välja!

Kätte on jõudnud aeg, kus ulakad poisiklutid kolivad uute omanike juurde. Mõni mäng läheb meil siin täitsa käest ära ja ellujäämise nimel tu...