teisipäev, 13. november 2018

Teine nädal

Ma olen kindel, et Chico oskab lugeda või on meil omavaheline telepaatia ja ma pean ta selgeltnägijate saatesse saatma.

Peale eelmise nädala postitust hakkas koeramamma iga hommik kell 6.40 lastetoas haukuma ja oma koeraõigusi nõudma. Seda ka nädalavahetusel, kui uni kõige magusam ja terve pere rahulikult põõnab. Ainult üks hommik suutis ta mind üllatada ja rahulikult ära oodata, kuniks Kevin enne kooliminekut toimetama hakkab.

Kevin on pesakonna peanunnutaja. Iga õhtu peale kojutulekut ja enne magamaminekut (kui ta lõpuks oma mängukoopast välja suvatseb ilmuda) kontrollitakse kutsid üle. Kas silmad juba lahti? Kas kaalu on juurde tulnud (kusjuures väga hästi on tulnud)...
Kanaema pesakastil mediteerimas

Ei taha siinkohal ära sõnuda aga Chico on väga hoolas emme. Kuidagi väga vaikne ja puhas on pesas. No kui need jubedad lehed välja arvata, mida õuest tuppa jalgadega tassitakse. Kui muidu on york ülimalt lahe koer, kes karva ei aja aga nö prahi sissetassimisel jalakarvadega on nad meistrid. Kõik põõsaalused on vaja üle kontrollida ja siilikese kombel lehed tuppa tuua.

Eelmise nädala lõpus avati UUS suur kaubanduskeskus T1 ja Selveri lasteosakonnast leidsin kutsidele toredad mänguasjad. Täitsa inimbeebide omad aga kõrisevad ja piiksuvad. No sobivad ju koertelegi ideaalselt. Seda eriti Odie arvates. Kõik mis piiksub peaks justkui talle kuuluma. Senikaua ta jauras, kui ühe piiksuka talle mängida andsin.

Esimesed kutsikahuvilised on endast ka teada andnud. See on omamoodi huvitav protsess - CV-de läbivaatamine ja parima omaniku leidmine. Üks poiss läheb eelmisest pesakonnast Olafile seltsiliseks ja selle üle on mul eriti hea meel.

Teise nädala lõpuks hakkasid juba silmad avanema. Esimesena kõige väiksemal tüdrukul. Kuna mina olen hetkel hõivatud www.VIPDOG.ee   kodulehe ja e-poe käivitamisega, siis on kõige pisemal beebitüdrukul suur au reklaamida meie uut äri.

Look at me, I'm So Posh!
Tegemist on äärmiselt koerasõbralike SO POSH toodetega, mis on valminud Saksa tippkeemikute eksklusiivsete ja uuendusmeelsete retseptidega.
Kas teie tunnete isiklikult lemmiklooma kosmeetika väljatöötanud omanikku? Aga mina tunnen :)
Kas usaldate koostist, mis pudelile on peale kirjutatud niipalju, et julgete ka oma juukseid pesta?

Kallid koerainimesed, kas usaldad tooteid, mida oled kasutanud aastaid, ei sisalda parabeene (naftaprodukte) või vähki tekitavaid (DMDM Hydatoin) aineid??? Mul oli kurb kuulda tõsiasja, et lemmiklooma kosmeetikale ei ole kehtestatud regulatsioone (nagu see on inimkosmeetikal) ja tootjad võivad kirjutada pudelitele mida heaks arvavad ning meie heauskselt kasutame neid tooteid aastaid?! Aga mida see meie tervisele tähendab?

Ühesõnaga, mulle oli see väga tugev argument, miks ma seda projekti Svetal aitan käivitada.
Nüüd on uus innovatiivne koertekosmeetika So Posh saadaval ja minu tibud saavad edaspidi kasutada parimat kosmeetikat, mis ei tekita allergiat, ei kuivata karva, ei sisalda parabeene ega kahjulikke säilitusaineid!!!


NOTHING WILL MAKE YOUR DOG HAPPIER THAN FEELING SO POSH

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tibupojad lendasid pesast välja!

Kätte on jõudnud aeg, kus ulakad poisiklutid kolivad uute omanike juurde. Mõni mäng läheb meil siin täitsa käest ära ja ellujäämise nimel tu...