neljapäev, 13. juuli 2017

Pesakonna 5.päev 13.07.2017

Paanika-Jaanika võiks nüüd pealkirjaks panna.

Õhtul kell 18:30 hakkas kõige väiksem kutsikas, kes esimesena ilma lootekotita ja iseseisvalt sündis -  raskelt hingama, rahutult mööda pesa roomama, pead koogutama, turtsuma ja haledalt nutma.

Esmalt helistasin naabrinaisele, et kas tegemist võib olla nt looteveega kopsus. Leidsime, et sümptomid klapivad ja peaks laskma kopsu kuulata.

Lähim asjaliku mulje jätnud  kliinik meile on PetCity, kus ma kunagi käinud ei ole aga ükskord on ju ikka esimene kord. Helistasin, et konsulteerida. Nüüd tuleb väike huumorinurk. Mina kirjeldan sümptomeid ja meesterahvas küsib vastu "kas ta jõi midagi". Mina vastu, et "5.päevane kutsikas joob tissist". Tema küsib, et "kas läks kurku"? No tule taevas appi, kuidas ma seda siis nägema peaks ma ei ole ju kõrvapidi pesas ??? Ühesõnaga, lubas konsulteerida ja tagasi helistada. Mõne hetke pärast helistaski ja ütles, et erakorraline vastuvõtt maksab 45 eurot. Ma uurisin, et kas arstid on ka pädevad, tegelemaks 5.päevase kutsikaga ja oskavad kopsu kuulata, kui sellist raha küsitakse. Arvas, et selleks on iga arst pädev, kes meditsiini on õppinud. No panin aja kirja ja lubasin poole tunni pärast kohal olla.

Kuidagi ei andnud mulle rahu vastsündinud kutsikaga kliinikusse sõit ja veel sellise vihmase ilmaga. Helistasin ühele yorkiekasvatajale. Tema ütles, et pigem pane kuts soojendusega teki peale ja las olla seal rahulikult. See pidavat olema parem kui punane lamp.

Kliinikuaja tühistasin ära. Nüüd me siis istume ja ootame. Viimased tunnid on ta rahulikult maganud. Pool pesast on soojakotiga kaetud ja teine pool ilma, kus siis ema koos teistega chillib. Loodame parimat.

Äkki tõesti ei olnud paanikaks põhjust? Sest kliinikus oleks ta saanud antibiootikumid ja pole ju kindel, et ta seda kõike üle elab. Võimalik et tõmbas endale hoopiski piima ninna.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tibupojad lendasid pesast välja!

Kätte on jõudnud aeg, kus ulakad poisiklutid kolivad uute omanike juurde. Mõni mäng läheb meil siin täitsa käest ära ja ellujäämise nimel tu...