reede, 21. juuli 2017

Pesakonna 2.nädal

Veidi etteruttavalt ja tütre tagant utsitamisel teen järgmise sissekande. Homme täitub meil 2 nädalat. Reeglina loetakse esimest kaht nädalat kõige kriitilisemaks ajaks. Seetõttu ei ole ma hakanud aktiivselt uusi omanikke otsima, kuigi jah juba esimesed helistajad on juba olnud.

Teine nädal on olnud rahulik. Koeramamma on kutsikad omaks võtnud ja jälgib ise, millal "piimaauto" peab pesakasti minema. Samuti on öörahu enne kella 22:00 ehk Chico läheb vabatahtlikult lastega koos magama. Kui mina lõpuks nende tuppa magama lähen, siis ollakse vahel isegi pahased, miks ma segama tulen. Üksikutel öödel olen talle meelde tuletanud, et "mine nüüd ise oma lapsi vaatama", reeglina magab ta öö läbi nendega pesas.

Piimaauto seisab ikka uhkelt püsti!


Õnneks hakkas mees puhkama ehk oli "lastevalves" ja tegi kodus remonti ning mina sain rahulikult tööl käia. Kevini saatsime vanaema juurde "laagrisse".
Nädala lõpuks planeerime perepuhkuse Läti Tarzani parki, mina saan jooksvalt oma tööd teha:) ja tütre jätame koju lasteaeda valvama.

Ühesõnaga, kui kunagi planeerite endale peskonda, siis peab teil korralik meeskond olema, kes pesakonda valvaks, kui juhuslikult soovite tööl käia või väikest puhkusereisi ette võtta.

Sel nädalal kõigi kõrvad tulid pea küljest lahti, helidele veel ei reageeri aga ...

Suurim uudis on see, et meie kõige suuremal poisil on 1 silm lahti. Nüüd läheb põnevaks. Tuleb maailma avastada. Varsti peab pesakasti äärt tõstma. Ja pesakastist kostab piiksumise asemel juba väikest urrrri ...


Nädala juurdekasv on olnud hea ehk 2,3 korda  - pisike poiss 302 gr; poiss 2 - 338 r; suur poiss 400 gr ja tüdruk 410 gr.

Nimed. Kevin arvas, et tal on nimed olemas - väike triip, kaks triipu, lai triip ja risti triip. Ma arvan, et triibutama ma veel ei hakka. Nimekonkurss tuleb veidi hiljem. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tibupojad lendasid pesast välja!

Kätte on jõudnud aeg, kus ulakad poisiklutid kolivad uute omanike juurde. Mõni mäng läheb meil siin täitsa käest ära ja ellujäämise nimel tu...