teisipäev, 31. oktoober 2017

Esimene lumi

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa ... No tegelikult vana uudis. Tänaseks on see kõik juba ära sulanud.


Pliiis tahaks õue
Meie majas mitu korda pole vaja öelda "koerad õue", kui just vihma ei kalla. Igal juhul on Happy esimesena ukse juures valves.

Talverehvide vahetamine tehtud?
Isiklikult vihkan seda esimest lund ja 0 kraadist ilma. Koertel pole rehvivahetusega mingit muret aga mina olin sunnitud kodukontorisse sel päeval jääma. Ja kuna iga aasta tuleb lumi "ootamatult" maha, siis koerte käigurajad jäid sisse ajamata. Ausalt öeldes ei olnud neil sellest sooja ega külma. Tuisati lustiga läbi pehme lume. Isegi riideid ei pannud me selga.


Õuest tulevad tuppa tõelised lumeinimesed. Iga kord pean ma neid lumeklompe veega sulatama.

Lumekoer Happy

Koerte lebola
Pärast väsitavat õues jooksmist lebotatakse hunnikus koos. Ma ei saa siiani aru, miks ma neid pesasid nii palju olen kokku ostnud, kui tarbimises on 1-2 pesa?

Ka teised pesakonna põngerjad on meile pilte saatnud ja nagu piltidelt näha, poosetavad juba riietes.

John Lee
Jaqueline
Olaf
Nädalavahetus möödus Marguse sünnipäeva pidades. Happy läbis testi eeskujulikult ehk väiksemate sugulaste häälekad sõnavõtud teda ei häirinud. Pigem olid häiritud titemamma ja vants kogu sellest melust.


Kui soovite kasvatada endale diivanikoera, siis kindlasti harjutage ta magama enda kõrval. Meie majas on kõik lubatud. Ok väikese erandiga. Pisike pätt magab öösel aedikus, mitte meie voodis. Aga telekat vaatame kõik diivanil.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tibupojad lendasid pesast välja!

Kätte on jõudnud aeg, kus ulakad poisiklutid kolivad uute omanike juurde. Mõni mäng läheb meil siin täitsa käest ära ja ellujäämise nimel tu...